Leta i den här bloggen

onsdag 17 december 2014

Vägen framåt!

Dag 17 i #blogg24

Idag är första dagen i resten av mitt liv.

Väldigt få gånger tidigare har den strofen kännts så tillämpbar på mig och mitt liv.

Från och med idag är jag anställd av mig själv i mitt nystartade egna företag

Min egen logga!


Mitt mål är som jag även skrev i måndags att:
Jobba med ett företag (eget eller annans) vars värdegrund jag kan känna delaktighet i, en produkt jag kan känna engagemang i och med kreativa och dynamiska kollegor där eget ansvar, eget driv och idéer premieras. Glädje skall genomsyra verksamheten och respekt för varandra.

Det här känns spännande, inspirerande och pirrigt!

Mina kompetenser inom:

  • Sälj
  • Produktplanering
  • Konkurrentbevakning
  • Omvärldsbevakning
  • Marknadsföring och PR
  • Projektledning
  • Ledarskap
vill jag använda för att bidra till att öka ett företags effektivitet - som anställd eller inhyrd!

Jag gillar sociala medier och använder alla de även för att sprida informationen om mitt nya liv... 
Så kontakta mig gärna om ni vill bolla/diskutera ovan:
Linkedin -Maria Signal Martebo
Twitter - @msignal
Ny hemsida: http://www.signalsmgmt.se/
mail: maria@signalsmgmt.se

(som ni ser listar jag ej Facebook eftersom jag valt att hålla det mer privat än jobb-relaterat)


Se även mitt tidigare inlägg om Marknadsplan för Sociala medier. Blir nog en uppdatering av den snart!

Idag vill jag verkligen ha era kommentarer  - vad tycker ni?





4 kommentarer:

  1. Du vet vad jag tycker - You Go Girl! - Härligt, välkommen till min värld. Jag skickade dig en liten trevare - läste på din hemsida och tänkte spontant, vad kan vi göra tillsammans?

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt spännande, Maria! Det kommer att bli hur bra som helst och härligt att ditt vackra namn får synas i loggan. En varm julkram till dig och så lunch efter helgerna :-)

    SvaraRadera
  3. Jag tänker att du gör helt rätt och att du är en tillgång för vilken organisation som helst. Ett You Go Girl från mig också!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för era fantastiskt uppmuntrande ord!

    SvaraRadera