Leta i den här bloggen

torsdag 18 december 2014

Positiv feed-back på marknadsföring av karriärbyte!

Dag 18 i #blogg24 utmaningen

Vilken fantastiskt positiv feed-back jag fick på gårdagens karriärbyte!

Kärleksträd får symbolisera TACK

Jag gjorde en mycket medveten marknadsföringskampanj i alla sociala medier samt på hemsidan.

Jag såg till att byta titel på Linkedin och Facebook, länkade till min blogg och min - aldeles nya - hemsida  samt skrev blogginlägg som förklarade mitt karriärbyte!

Men jag trodde aldrig att så många skulle märka och kommentera! Kul! Här nedan delar jag med mig av några....



Några exempel på underbara kommentarer på Facebook!

Just nu snurrar allt på rätt fort med flera jobb-erbjudnaden för vanliga jobb och även några spännande saker för mitt egna företag. Har inte riktigt sorterat intrycken än men är glad att jag stuckit ut hakan lite och varit tydlig gentemot alla att jag vill ta ägarskap över min  egen framtid och inte bara vänta på att "något ska hända".

Har senaste dagarna både varit på spännande jobb-intervjuer i helt olika branscher samt diskuterat uppdrag för min nystartade firma och fått mitt allra första uppdrag. Så alternativen finns och jag trivs :-)

Tack till er alla för all feed-back (även om stavfel på hemsidan!) och er omtanke om mig!

Fortsätt gärna med kommentarer och input / förslag, både här på bloggen och i andra medier.

Twitter: @msignal
Hemsida: http://signalsmgmt.se/
Linkedin: Maria Signal Martebo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar