Leta i den här bloggen

tisdag 23 december 2014

Vad har jag lärt mig av bloggutmaningen?

Dagen före dopparedagen och nästsista inläggen i boggutmaningen.... Men inte sista för mig alls...


Vad har jag lärt mig av denna bloggutmaning?


Kul att promenera, lyssna på poddar
 och fundera på nästa blogginlägg!!

  • Att det är kul att blogga
  • Att fler än jag trodde vill läsa om det jag skriver
  • Att flera t.o.m tycker jag skriver bra  - urkul verkligen för mig att höra!!
  • Att det finns många andra intressanta bloggare där ute och att det inte alls bara är modebloggar som finns. Några av er har jag lagt upp bland mina länkar
  • Att man kan lyssna på podcasts... och då inte bara p3 dokumentär som var en av de radioprogram jag brukade ladda ner. Nu har jag upptäckt bla Värvet som jag kan varmt rekomendera!
  • Hur man kan använda blogg som företag har jag börjat nosa på
  • Hur man sammanfattar sina tankar och att det faktiskt kan göra att man blir tydligare gentemot sig själv också!
  • Att det kan kännas lite läbbigt att skriva om något kontroversiellt ämne som tex främlingsfientlighet... Bara att känna det lilla stinget gör att jag blir ännu mer övertygad om att vi alla i en demokrati behöver yttra vår mening igen och igen!!
Imorgon kommer sista inlägget och sedan tar jag lite ledigt från blogg-pressen men vips så dyker ett inlägg upp igen - för jag har fått blodad tand!

Ni andra bloggare- vad har ni lärt er?
Ni läsare - vad tycker ni jag borde lära mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar