Leta i den här bloggen

torsdag 12 januari 2017

Flärden med tjänsteresor!

Första riktiga arbetsveckan efter julledigheten! Har varit riktigt intensivt och hunnit med både konferens i Linköping och intensiva dagar i Oslo. 

Superintressant och roligt men för varje dag har jag blivit tröttare! Idag såg jag fram emot att hinna flygbussen 15min efter landning på Arlanda -men icke!!! 

Blev supersur och arg- till ingen nytta! Här nedan ser ni precis hur flärdfull en torsdagskväll på Arlanda blir.... En tråkig burgare på Max (ja även Max var trist ikväll). 

Dessutom, som lök på laxen, massor med brunbrända svenskar med batikkläder fyllde ankomsthallen och gav mitt glåmiga ansikte en spegel jag inte ville ha! 
Godnatt och hoppas på bättre humör imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar