Leta i den här bloggen

tisdag 16 februari 2016

Mitt i språnget!

Redan igår kväll var jag stressad...

Igår kväll satt jag länge, alltför länge och väntade på input från några kollegor för att kunna svara en kund.. Ville gå o sova men behövde vänta.. Frustrerande så det räcker! Nåväl till slut löste det sig och sängen väntade. 

Vaknade imorse och trodde (hoppades väl) att det var lördag. Lite optimistiskt en tisdag men efter 6timmars sömn så funkar inte min hjärna så bra..

Sedan fortsatte allt i morse.

Kommer ut i bilen, motorvärmaren har inte hoppat igång så bilen igenfrusen... Skrapar rutorna och upptäcker att all is är på INSIDAN! Skrapar för brinna livet. 

Ska förbi barnen hos deras pappa med kvarglömda saker, får skippa det men missar ändå tåget...

Mitt i språnget och mitt i livet kallas väl detta! Det jag inte förstår så här i efterhand är 'hur i alla dar orkade jag när barnen var små?' (Och jag under ett år dessutom var helt själv med dem)...

Som tur är har jag en lugn timme på tåget i vackert vinterlandskap innan det är daga för nästa språng i livet- en ny arbetsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar